Friday 19 August 2016


Sing, sing, sing!

Hoe heerlik om te luister na die lieflike universiteitskore wat op tv uitgesaai word! En onlangs die skoolkore wat op RSG gehoor kon word. Dit bring sommer baie, baie lieflike herinneringe terug! Ja, en dan is daar nog die Ser-kompetisies!

Op skool het ons nie ‘n koor gehad nie. Op ‘n stadium is daar toe oudisies vir koor en ek staan letterlik en figuurlik “voor in die koor”. Dit was met die oefeninge. Toe, op ‘n dag, is daar skielik net aangekondig dat die koor nie gaan optree nie. Later jare het ek twee en twee bymekaar gesit en agtergekom die probleem was nie by die koorlede nie …

So gaan ek toe universiteit toe en het die voorreg om in die koshuiskoor te sing. Nee, ek het nie eens geweet hoe werk daai besigheid van universiteitskoor nie – net geweet hulle het voorregte van elke aand uitgaan en laat inkom en ek het net geweet hulle is op ‘n taamlike trappie bokant my! Ek sou nie nog tyd gehad het om dit ook in te pas nie (nie dat ek daarvoor gekeur sou word nie!), want ek het lang ure ingesit vir daai studies – en tussendeur moes ek tyd inruim vir bietjie studentepret!

En toe is onse dogtertjie in die skoolkoor. Eers in die Voorbereidingskool se koor by die geliefde “Juffie”. Toe later in die Laerskool se koor met netjies gevlegde hare het hulle baie kompetisies gewen en geleer van dissipline en harde werk wat goeie resultate lewer. Daai soet stemmetjies sal ek nooit vergeet nie. Dit was al die opoffering werd! As daar iets is wat my aan die hemel laat dink, is dit kinderstemmetjies wat sing! Hemels! 

No comments: