Wednesday 17 August 2016

Goue inspirasie

Ek wonder of daar ‘n Suid-Afrikaner is wat nie absoluut in die wolke is oor Wayde van Niekerk se prestasie nie! Wat ‘n heerlike storie – en dis die waarheid, nie eens ‘n storie nie! – van ‘n droom wat tot sukses gelei het! Mag hy nog baie en gelukkige kilometers hardloop!

Dis soos grondboontjies eet dié Olimpiese Spele kyk op die televisie. Mens meen om net gou te kyk wat aan die gang is en siedaar ‘n uur later kyk ek nog en glip moeiteloos van een kanaal na die ander op soek na nog ‘n goue vir Suid-Afrika!

As ek terugdink aan ons atletiekdae, dan besef ek net weer hoe eenvoudig ons grootgeword het. En ek bedoel dit op ‘n baie positiewe manier! Kaalvoet gehardloop met rosette van rooi of blou kreukelpapier wat trots in die wind gewapper het! In ons dae was die Fosberry Flop net-net so aan die inkom. Ons het nog met ‘n skersprong oor die dwarslat probeer kom. Toe kom ons by die interskole atletiekbyeenkoms en die meisie met die lang bene begin deelneem nadat ons ander almal uitgeval het. En natuurlik het sy van iets geweet waarvan ons nog nie eens kon droom nie: die Fosberry Flop!!!

Wayde lyk vir my na die man wat die titel kan dra met sy voete op die aarde. Die man het ‘n reuse verantwoordelikheid op daai jong skouers! Maar met sy ma en Ans Botha in sy kamp sal dit sekerlik goed gaan. Miskien moet hulle hom sommer self as akteur gebruik in daai fliek wat almal nou oor sy lewe wil maak!


Oral kan mens maar net die man se naam noem, dan is daar ‘n glimlag of ‘n positiewe opmerking! Dis amper vir my of hy die hoop van Nelson Mandela aan ‘n nuwe geslag moet en kan oordra: daar is hoop!


No comments: