Wednesday 24 August 2016

Koek en kekkel en kuier


Vandag was een van daai spesiale dae wat mens diep bêre om anderdag weer oor te droom.

Vanoggend verras ‘n oulike dogter haar ma met ‘n verrassingstee vir haar verjaardag. Ek is bevoorreg om genooi te wees en geniet die groot bederf. Heerlik om “ou” bekendes weer te sien en in te haal met die nuus. Heerlik om vars nuwes te ontmoet.

Maar nog is het einde niet! Ek besluit dis my dag van kuier saam met vriendinne. Dis ‘n dag vir koek en kuier en kekkel.

Kosbaar om verder saam te kuier met ‘n vorige buurvrou en nog vriendinne – sommige van naby, een van baie ver wat spesiaal kom kuier om net weer te kom uitvind hoe lief ons haar het!

Vanaand klim ek in die bed met ‘n warmte om my hart. Hoe bevoorreg is ek om soveel spesiale mense te kan ken en soveel liefde te ervaar. Opnuut bewus van die dapperheid en terselfdertyd broosheid van ons spesie.


My keel is droog van al die gesels! Mmmmmm, ook dié dat dit tyd is vir instap by die kasteel met ‘n man wat my met ope arms (en ‘n glasie rooiwyn) inwag! Wat ‘n feestelike dag! Tyd dat ek by die kombuis uitkom om ‘n feesmaal te gaan berei!

No comments: