Tuesday 5 September 2017

Wat doen jy dan?

So nou en dan – genadiglik nie dikwels – hang die miswolk van grysheid om en oor my.

Dan help dit nie om vrolike, jolige ligte musiek aan te skakel nie. Dis net te oppervlakkig. Dis dan tyd vir musiek wat die liggaam, siel en gees raak. Sommer diep aanraak. En heerlik, o so wonderlik, uitlig na ‘n nuwe vlak van menswees. Op ‘n plek waar die aardse gewoel en gewerskaf en geklingel nie saak maak nie.

Habakuk sluit sy gebed af met: “My vertroue in die Here is nie afhanklik daarvan dat dit met my goed gaan nie. Al dra die vyeboom nie vye nie…..”

Dit neem my terug na lank gelede. ‘n Jongman van die gemeenskap is dood in ‘n leeu-aanval. Dit was ‘n hartseer storie. Die boodskap van die ouers by die roudiens was: “…nogtans sal ek jubel”. Sjoe, dis ‘n boodskap om te onthou.

Gebeur dit soms met jou ook? Dat jy ‘n gryser as gewone dag beleef? Wat doen jy dan?


Luister na die mooi klanke! Die miskombers het gelig! Kyk op en wyd en sien die nuutheid raak!

No comments: