Tuesday 19 September 2017

Romantiek

Of is dit?

Ewig dankbaar dat ek in die twintigste eeu gebore is! Daai opgepofte klere wat nie gewas kon word nie, die rytuie met harde wiele wat mens se binnegoed los skud, die stadige pas waarteen alles geskied het…. Nie vir my nie.

Image result for mr selfridge quotesEn tog geniet ek keer op keer die lieflike stories oor vergange se dae. Dalk romantiek?
Die flambojante Mr Selfridge het my vasgenael gehou voor die tv. En al die heerlike herinneringe aan die winkels van lank gelede. Sjoe, dit het darem baie verskil van vandag se winkels! Destyds het my ma en haar vriendinne hul uitgedos vir hul besoeke aan die stad: handskoene, polfytjies, opgedress. En sekerlik dankbaar aan die einde van die dag as daai hoёhakskoentjies uitgeskop kon word! In Selfridge’s sou jy geensins anders gesien wou word nie!

Harry Gordon Selfridge, Sr. (11 January 1858 – 8 May 1947) was an American retail magnate who founded the London-based department store Selfridges. His 20-year leadership of Selfridges led to his becoming one of the most respected and wealthy retail magnates in the United Kingdom. He was known as the 'Earl of Oxford Street'.

So ook het ek Downton Abbey tot in die fynste besonderheid geniet. Die fynste detail wat ingegaan het om die kombuise van destyds uit te beeld. Daar sou ek my meer tuis voel saam met die personeel as by die hoёlui met hul aansitterigheid!

Hoekom sou hierdie tipe reekse vir my soveel plesier verskaf? Moontlik omdat beide die reekse so uitstaande was. Gehalte van dekor, choreografie, akteurs. Ag, sommer net alles saam was so spesiaal.

Seker romanties, maar ek verkies tog die moderner weergawe van romanties as dit by my eie leefstyl en voorkeure kom!

No comments: