Thursday 7 September 2017

Om te gee en om te ontvang

Vanoggend het ek in oorvloed ontvang. Dit het gevoel soos verjaardag – een na die ander geskenk wat ontvang word en oopgevou word.

Nee, dit was nie die soort geskenke wat met groot oorweging van die winkelrak af uitgesoek word en met sorg toegedraai word in kleurige papier en fleurige lint nie.
Dit was ‘n paar boodskappies wat ek op my selfoon ontvang het. Van verskillende mense. Uit verskillende oorde. Niemand aan mekaar verbind. Sommer net. Sekerlik nie toevallig nie!

Hoe lekker om so bederf te word!

Onlangs sit ek en kyk hoe ‘n bruidjie haar vriendinne geniet by haar kombuistee. En hoe hulle haar bederf. Elke geskenk vir haar gekies. Sy sal die vriendinne onthou wanneer sy haar geskenke gebruik. Sommige met ‘n stoute glimlaggie!

Dis darem baie lekker om ‘n geskenk vir ‘n spesiale persoon uit te soek. En om die pakkie mooi op te maak, is ‘n lekkerte op sy eie!


En ‘n boodskappie van net letters uit die hart uit, is kosbaar! Hoe ouer ek word, hoe minder nodigheid het ek vir goeters. Vir my is ‘n opregte boodskap genoeg. Maar dis heerlik om vir daai jonges wat nog bymekaarmaak, te bederf met ‘n pakkie wat mooi getooi is!

No comments: