Friday 15 September 2017

The Story of my Life

Dis die heruitsending van Bobby en Karlien van Jaarsveld se tv-program op VIA wat my weer ‘n keer tot stilstand bring. Ek kyk dit vir ‘n tweede keer. Ek nooi manlief om saam te kyk. Hy ken sy vrou goed genoeg om te weet hy kan maar kyk – daar is iets spesiaals wat gedeel moet word.

So dikwels kyk ons vas in vooroordele. Ons besluit “dis nie eintlik ons ding daai nie”. En sonder dat ons dit weet, mis ons iets besonders wat ons lewens aanraak en ons manier van dink verander. Dis so met hierdie tv-reeks. Ek het nie belang gestel nie. Toe kyk ek eendag so in die verbygaan. En daar sien ek waaroor dit eintlik gaan. Genoeg gesê. Kyk self. Jy sal beslis nie spyt wees nie. Elke episode delf diep. Beslis nie oppervlakkige blinkheid nie.

Die episode met Vernon Barnard raak mens se hart aan. Vernon is die blinde jongman wat aan The Voice deelgeneem het. Met sy liedjie het hy harte geroer. So ook in die tv-program met die Van Jaarsveld celebrities wat sagte harte het.


My oё het oopgegaan.

No comments: