Wednesday 2 August 2017

Nog ‘n vrolike viering!

Daar is altyd nog iets wat gevier kan word! Hierdie keer is dit die vierduisend-merk wat my blog viewers gehaal het. Nou moet ek aan jou dankie sê dat ons dit toe heerlik kon gaan vier! Ek kan (gelukkig!) nie sien wie my blog lees nie, maar kan die statistiek sien van hoeveel daagliks gelees word.

Hier om die draai van ons, in Breёstraat, is ‘n hele klomp eetplekke so op ‘n streep. Alkant van die straat. Mens kan elke dag van die maand ‘n ander een besoek. Dis nou as jy die finansies daarvoor het. Altyd vir my snaaks hoeveel mense vra of ons elke dag uiteet terwyl ons in die stad woon. Nee, ons doen nie, ons kan nie en ons wil ook nie.

Daar is so iets soos winter specials waarop ons sterk steun! Dis nou vir die van ons wat onsself inperk met uiteet en genadiglik hou van kosmaak! As mens nie hou van kosmaak nie, gaan die versoekings net eens te erg wees! Elke maand is daar ‘n nuwe eetplek wat oopmaak. (En dalk net soveel wat deure moet toemaak?)






BURGER & LOBSTER het die keer aan die beurt gekom!






Aan die einde van elke week is daar op die internet ‘n verskeidenheid spesiale aanbiedinge vir uiteet. En dan is daar ook die happy hour wanneer kos goedkoper is. Dit werk goed vir ons. Dis nou vir as daar ‘n viering is wat gevier moet word. Wat daar altyd is. Ons doen ons bes om daai viering nie meer as een maal per week te doen nie. Dis luuks! En ons besef dit en waardeer dit! En weet een van die dae, as ons wegtrek uit ons kasteel, is dit verby!

No comments: