Tuesday 15 August 2017

Strome van seёn

Met ‘n vorige besoek aan die mooie Meiringspoort, stap ons met die trappies op na die waterval. Mooie koele poel. So vredig. Almal praat so effe sagter om die skoonheid te respekteer.

Die hele poort se watertoevoer is weggespoel na stormreёns en dus is die toilette by sommige van die ruskamers buite werking. Uitdaginkie! ‘n Jongman kom benoud aangehardloop na die skoonmakers om te soebat vir ‘n kleedkamer. Hy is duidelik in nood. ‘n Groterige bus met toeriste stop. Hulle word ingelig dat die kleedkamers nie gebruik kan word nie. Uitdaging raak groter!! 

Later die dag gesels ons met oorsese besoekers en ons waarsku hulle oor die waternood en lig hulle in oor watter ruskamers wel gebruik kan word. Hulle vra uit oor die pad en die besienswaardighede. Manlief vertel entoesiasties oor the beautiful big waterfall. Met die wegstap kan ek nie help om te giggel nie. Die mense kom uit Kanada. Die stroompie water wat daar afbiggel is vir ons, komende uit die droogtegeteisterde Kaapland, pragtig! Maar ek weet darem nie van daai big nie.

Vandag sien ek hier vanuit my kasteel drie watervalletjies teen Tafelberg afloop. En ek is seker daar is baie, baie meer waterstroompies wat teen die berg af bokspring. Lieflik na die heerlike reёn wat geval het! Een van die dae klap die blommetjies oraloor handjies!


“Hy … wat die waters van die see in ‘n bondel bymekaarmaak in wolke wat reёn uitgooi oor die aarde, sy Naam is ‘Die Here’.” Amos 5:8

No comments: