Thursday 10 August 2017

Heeltemal anders

So in die verbystap hoor ek die kind oor die radio se verduideliking: “’n Museum is soos Google, maar in die regte lewe. Mens hoef nie op ‘n skerm daarna te kyk nie.” Ja, voorwaar ‘n goeie beskrywing! Maar heeltemal anderkant om van my kant van die ouderdom af! Ek moes onlangs vir ‘n antieke antie verduidelik wat Google is – ‘n museum (en sommer wat nou pas om jou en aan die anderkant van die wêreld gebeur het), maar jy kyk na die goed op ‘n skerm…! Dit sou dalk kon help met die verduideliking, maar tannie, dis baie, baie meer!!!

Vinnig verander baie dinge in ‘n mens se leeftyd. Vanoggend is ek so half giggelrig oor hoe ons kooppatrone oor die jare verander het. Pasgetroud in Durbanville, moes ons Bellville se OK toe vir groot aankope. Met R20 kon ek my winkeltrollie lekker laai. Daar was twee winkels in Durbanville se hoofstraat waar ons die nodige oor die toonbank kon koop of oorkant die straat in die rakke self kon kies. Melk is in glasbottels by die huis afgelewer – dis nou as mens onthou het om die koepons in die bottels te sit en betyds buite te los!  
In ons jong-huisvroutjie-dae, toe die eerste Hyper Market pas sy deure oopgemaak het, was dit die ekonomies korrekte prosedure om kruideniersware een maal per maand aan te koop. ‘n Stewige trollievrag as dit ‘n gemiddelde gesinnetjie vir so 30 dae moes hou. Groot dissipline aan die dag om daai versoekings te weerstaan van die pak lekkergoed wat vir jou loer terwyl dit heelmaand moet hou…. Soos julle seker kan dink, was ek nie baie goed daarmee nie. Nie met die maand se aankope nie en ook nie met die versoekings weerstaan nie!

Deesdae sal dit nogal ‘n ander storie wees om ‘n maand se voorraad in sommige van ons se kleiner wonings te probeer inpas! Dinge werk net nie meer so nie! My huis is kleiner, my kaste is minimalisties, my vrieskas is petite. En as ek ‘n maand se voorraad op een slag moet betaal, sal ek sowaar die res van die dag beswaard wees. Om daai duisende uit te tel by die kassier vir een trollievraggie……

En dan eet ons deesdae beslis meer vars kos en minder bevrore en verwerkte produkte. Tyd om my mandjie te vat en te gaan inkopies doen! Dis vandag weer vars produkte mark in St George’s Laan. Wat die mark oplewer, is my inspirasie vir die spyskaart!

No comments: