Friday 4 August 2017

So vat die jaar die draai

Kan nie dink dis al die agtste maand van die jaar nie! Dikwels hoor mens ouer mense wat sê die lewe (tyd) gaan vinniger verby hoe ouer mens word. Dit het nooit vir my sin gemaak nie. Tot ek verstaan: hoe ouer jy is, hoe meer het jy die luukse om te doen wat jy wil. En hoe meer jy besig is met dit wat vir jou vreugde gee, hoe vinniger gaan die tyd verby! Dit maak sin in my kop! En ek beleef dit ook deesdae!

Een van die dinge waarna ons verlang hier in ons kasteel, is ‘n wintersonnetjie. Die enigste skynseltjie wat ons hier kry, is die weerkaatsing van die Cape Sun se reuse-glasvensters. En ja, dit maak sowaar effe warm as mens in daai kolletjie sit! Dalk meer sielkundig as iets anders, maar elk geval diep dankbaar daarvoor!

Die afgelope week was dit bewolk en redelik donker hier om ons. Gister het die sonnetjie geskyn en laatmiddag is ek verras om te besef die son skyn op ons piepklein balkonnetjie. So in die een hoekie net om daai drie en ‘n half potplante bietjie op te kikker. En ja! Ons besef die jaar het gedraai en lente is op pad. Met ons stap deur Die Kompanjiestuin, sien ons die eerste bloeisels.

Maar moenie dink dis somer nie! Met die spierwit wolkebondels wat oor die Hottentots Holland bergreeks tuimel, weet ons die suidoos is met ons. Onplesierig! Winderig! En laasnag het ons dit beslis geweet toe die deure en vensters se geklap deur die gebou weerklink. Ongelukkig voorspel dit nie reёn vir ons nie, maar ek sien volgende week kan ons maar weer ons sambreeltjies uithaal en ons steweltjies aantrek. Vol hoop vir nog reёn.

No comments: