Monday 20 February 2017

Wys jou ware kleure

Saterdag verlustig ons ons weer in die heerlike vars produkte wat by die V&A mark aangebied word. Inspirasie vir die kok is altyd welkom en nodig!

Die pers boontjies trek dadelik my aandag. Nog nooit so iets gesien nie! Dit kos dubbel die prys van die groenes, maar ‘n handvol sal darem nie die begroting skade aandoen nie.

Die verskillende kleure klein tamaties is ook pragtig en ek skep handevol in die papiersakkie: rooi, oranje, geel, swart! Die tamaties word teen halfprys uitverkoop en ek kry genoeg vir ‘n lekker slaai @ R10.

Teen die einde van die markdag word daar altyd ‘n winskopie aangekondig. Vandag is die lieflike donker vye afgemerk. Aanvanklik was die vye te duur na my smaak, maar met die spesiale prys raap ek ook ‘n boksie mooie vye op.

En toe maak ek die boontjies gaar. Die pers boontjies. Ek wys dit eers vir die gaste by hul aankoms: Kyk die interessante boontjies! Het julle al ooit pers boontjies gesien? En net voor opskeptyd dompel ek die boontjies vinnig in die kookwatertjies voor hulle bietjie botter kry.

En daar verkleur die boontjies…. die boontjies is groen!!!!

Is ek met ‘n slap riempie gevang? Hulle smaak presies soos hul (altyd) groen maters. Weet die boer dat die boontjies eintlik verkleurmannetjies is?

Verander ek ook met kleur as die warm watertjies my raak? 

No comments: