Thursday 9 February 2017

In belang van my land

Soos dit ‘n goeie landsburger betaam, doen ek vandag wat van my verwag word.

Ek bly tuis en maak die kasteel van hoek tot kant skoon. Nou ja, nie heeltemal so goed soos wat Maria M se dogter sou doen nie, maar goed genoeg volgens my standaarde. En dis alles te danke aan my President.

Vandag loop mens nie sommer vir die lekker rond in die stad nie. Glad nie berg se rigting van hier af nie. En as jy nie met jou voertuig hier hoef te wees nie, uitstekend! Hier is genoeg goed met wiele en sirenes en alarms en dinge. En dit sal sekerlik meer word soos die dag vorder.

Soos ons almal gewaarsku is, is hier gewapendes ontplooi. En in daai plooi wil ek nie vasgevang word nie, dankie!

Manlief praat van namiddag gaan stap. See se kant toe sal seker nie sleg wees nie.

Al die informele besigheidsmense is vandag met vakansie. Geen stalletjies langs die strate hier rond nie. Ai, foeitog, ek wonder hoe hulle nou hul dag se loon gaan verdien?

Hier is dit elk geval nou vars en vrolik om my heen. En alles te danke aan my President.

No comments: