Friday 10 February 2017

Wat is jy?

Daai troetelnaampie vertel ‘n storie.

Is jy “My skapie?”
Of “My skat?”

‘n Spesiale een wat ek hoor hier onder my hartsmense, is “My lief”. Dit doen my hart goed.

Toe ons kinders was, het die tannie af in die straat ‘n suster (?) gehad vir wie hulle “My hondjie” genoem het. Regtig waar! Dit was haar naam! Ek wonder of sy geblaf of gebyt het toe sy die eerste lig aanskou het….

As ek as “Skatte bôôôôl” aandag kry, spreek dit boekdele. (Gewoonlik ‘n effe irritasie in die stemtoon….) En as manlief my op my naam aanspreek, is dit nie die vrolikste geleentheid nie.

My pa kon die pippelêllekoors kry oor al die sogenaamde gledmaakdae. Valentynsdag het nie in sy woordeskat bestaan nie. Maar ai, dis darem maar lekker om so ‘n ekstra soetigheidjie op die oor te hoor (en te proe!) in die maand van die liefde!

Gister het ek oorgenoeg gehad van “Your honourable” wat toe glad nie ken van honour nie en die woord goedkoop maak.

Vandag sal ek die mense oraloor om my sommer net met die sagtheid van witte wolletjies aanspreek. Genoeg van mense wat op mekaar trap, mekaar verskree, geen respek het nie. Ek en jy sal maar op grondvlak moet werk aan die omgee vir mekaar. Elke dag ‘n sagte skapie wees. Troos uitdeel. Met sagte oë na ander kyk. Met groot geduld.


No comments: