Thursday 16 February 2017

Die gawe van gesondheid

Die afgelope naweek verlustig ek en manlief ons in ander mense se sportiwiteit. Ons is toeskouers by die Driekamp Wêreldkampioenskappe wat in en om die V&A Waterfront in Kaapstad aangebied word.

Wat ons glad nie kan verstaan nie, is dat dit nêrens (sover ons kan sien) geadverteer word nie en dat daar feitlik geen mediadekking is nie. En dit terwyl ons twee top atlete van Olimpiese formaat het wat deelneem. Richard Murray (nogal van Durbanville) en Henri Schoeman wat die medalje van hom beroof het tydens die Olimpiese Spele.

En met ‘n fikse meisie (vir wie ons in ons familie kon verwelkom) wat ook deelneem, is dit vir ons heerlik om die klomp entoesiastiese deelnemers te gaan aanmoedig.


So loop en wonder ek hardop of ons ooit ons gesondheid genoeg waardeer. Dis een van daai dinge wat mens as geskenk kry en wat jy sommer as gegewe aanvaar. Soort van dink dat dit mos nou jou reg is.

Later die dag sien ek gestremdes wat deelneem. Mense met baie deursettingsvermoë.


En ek is skielik intens bewus van my beweeglikheid. My gesondheid. ‘n Voorreg. 

No comments: