Friday 3 February 2017

Sag soos ‘n vlinder

So was my ma vir my.

Natuurlik nie altyd nie! Ek was mos maar die gewone tiener met trane en tirades! En sy was die normale ma wat nie sommer nonsies gevat het nie.

Maar ons het ‘n hartslyn tussen ons gehad.

O, hoe verlang ek die bederftyd saam met haar. Sy kon die fyn kossies so met haar handjies vat. En saans, na ete met die afdekslag, het sy altyd vir haar ‘n bakkie van die oorskietslaai bymekaargeskep vir die volgende dag se “op ‘n broodjie”. Vandag maak ek vir my ‘n sagte broodjie met kaas en tamatie soos my ma daarvan gehou het. Met baie peper. 

My onthou van my ma is alles wat sag is.
Die lekkerruik van haar Worth parfuum.
Ek het graag saans voor haar spieëltafel gaan sit en die laaie oopgetrek om te ruik en te kyk en aan te smeer van haar sagte gesigroompies.

Blomme en die natuur waarvoor sy so lief was.


Soveel mooi herinneringe. Tot die einde toe. Kosbaar. Vandag, nege jaar nadat ons vir oulaas gegroet het, bly die mooiste mooi met 'n glimlag.

No comments: