Tuesday 31 October 2017

Leefstyl-verandering

Heerlike boodskappe bereik ons: Geniet die vakansie! Lekker rus! En vele meer.

Vir my voel dit na ‘n nuwe leefstyl eerder as ‘n vakansie. Maar dis tog eers vakansie hou voor ons die nuwe manier van leef aanpak.

Dis groot bederf om manlief hier rondom my te hê. Ek is seker daarvan dat dit nie altyd so gaan wees nie! Daarvoor is ons (ek) darem net te menslik! Een of ander tyd raak die spasie om my te nou! Maar op die oomblik geniet ek die bederf van saamwees. Genadiglik leer mens mos mekaar se behoeftes en geite so deur die jare en weet manlief hoe om sake te (be)stuur....

Ons eerste paar dae in Vermont was wonderlik. Die walvisse het hul beste kante gewys en vir die eerste maal het ons groepe walvisse gesien wat manewales uitgehaal het! Die toeriste het al langs Hermanus se wandelpaadjies bankvas gestaan en was nie teleurgesteld nie!

Nou kuier ons langbeen in Waenshuiskrans. So mooi! So kosbaar! Rustig is beslis ‘n onderskatting. Spesiaal om stappaadjies van kleintyd weer te stap tussen die fynbos, bietoebessies, rietpolle. Sandduine te verken wat lankal nie meer op dieselfde plek lê as destyds nie! En om die plekke wat herkenbaar gebl y het na soveel jare, weer te sien en te geniet. Herinneringe bly na aan die hart.

Maar eers tyd vir middagkoffie in ‘n heerlike sonkolletjie. Met niks wat pla en geen tyd op horlosie wat saak maak!  

No comments: