Thursday 20 October 2016

What’s in a name?

Mense moenie my “Meisie” noem nie. En ‘n man moet my glad nie “my meisie” noem nie. Dit gril my verby my skurwe hakskene….

So ontmoet ek vir Bollie. Natuurlik is dit nie haar naam nie. En heel waarskynlik is haar persoonlike mening: Niemand noem my Bollie nie! Maar sy het om ‘n baie spesiale rede daai naam van my gekry.

En ja, sy noem my: Meisie! En dis heeltemal reg so! Die afgelope jaar het my naam eintlik verander na: Meisie van die Kaap en heel dikwels sommer Meisie van die Bo-Kaap!

Dis wat gebeur as mens gemaklik is met ‘n vriendin. Jy lag saam oor die lewe! En jy verstaan van bid vir mekaar. Julle mag mekaar maar daai “nooit!” naam noem en saam giggel daaroor! Immers weet julle waar daai naam vandaan kom. Ek en Bollie het saam harde bene gekou om daai name te verdien! Ag wat, daai bene was nie heeltemal so hard nie, maar ons was saam oor dieselfde dinge gefrustreerd en het mekaar deur die drif gedra.


Vandag is Bollie se verjaardag. Ek weet sy geniet dit saam met mense wat vir haar lief is. Soos dit hoort. Maar een van die dae drink Meisie van die Kaap weer saam met haar koffie iewers in die platteland! Dan vier ons opnuut die lewe!


No comments: