Wednesday 19 October 2016

Vir vriende

Heerlik om te wag vir vriende wat kom kuier. Die uitsien na ‘n heerlike weersiens, die afwagting, die slapies tel en uiteindelik die ontmoeting!

Ware vriende is darem maar een van die grootste geskenke. Om sommer – na baie dae en nagte van verwyderd wees – sommer net weer aan te gaan met die gesels waar ons laas opgehou het…. Moeiteloos.

Een van die lekkerte van vriendskappe is sekerlik die aanvaarding van mekaar. Onvoorwaardelik.  Jy hoef nie jouself te bewys nie. Jy is uitgekies as vriend / vriendin juis oor jy jy is! Oor jou andersheid of enersheid.

Wat my altyd interesseer en beslis amuseer van mans se vriendskappe met mekaar, is die manier van reguit ‘n ding op sy naam noem. So met die groetslag is dit gewoonlik: “Kyk hoe oud het jy geword! En daai pens wat doer staan? Ek het darem nog hare op my kop!” En dan lag hulled at die trane loop en klop mekaar op die rug! Sê jy dit nou vir ‘n vriendin….

Die son skyn heerlik en dit is absoluut die regte dag vir middagete in die Tuine. Luilekker kuier. Vriend is baie lief vir sy kamera en neem absoluut kompetisie-wen foto’s (eendag sal hy dalk homself genoeg glo om van daai in te skryf vir kompetisies). Ek en vriendin gaan tyd hê om te ontspan en gesels en kuier. Daar is genoeg eekhorings met houdings in die omgewing om enigeen met ‘n kamera goed besig te hou!


Gister het ek ‘n interessante plant gesien wat ek vir hulle moet gaan wys. Ek weet dit gaan nog ‘n wenfoto wees en nie soos myne sommer net mik-en-druk-in-die-verbystap nie.  Sal vir tuinbou vriendin moet uitvra oor die plant – broodboom? - se vrug en sade …. 


No comments: