Thursday 13 October 2016

Kyk mooi na jouself

Iewers deur die dag is die televisie aan op ‘n program – iets soos “Dink jy dat jy op die voorblad van ‘n tydskrif sal kan wees?”  Ek raak aan die kyk met ‘n koffietjie in die hand. Interessante vrou wat hulle beet het. En sy blom en blom net al meer en die selfvertroue groei soos die sessie vorder.

Vanmiddag kuier ons om ‘n tafel in ‘n pragtige tuin saam met vriende van weleer. Hulle gaan een of ander tyd die naweek oorbly in ‘n gastehuis om haar verjaardag te vier. Om “spesiaal te voel”.

Tog te wonderlik wat dit aan mens doen as jy net weer ‘n slag moeite doen om spesiaal te voel. Al is dit dan nou net om die ou growwe hakskene ‘n skuur en ‘n salfie te gee, die ou naelpolitoer af te haal en die naelriempies terug te druk, daai toonnaels weer in ‘n somerkleur te verf, ‘n nuwe serp oor jou skouer te gooi….


Dalk is dit tyd om jouself so ‘n bietjie te bederf? Om spesiaal te voel?


‘n Vriendin stuur gister vir my ‘n boodskap: “Kyk mooi na jouself”. Dit laat my nogal dink. Komende van haar, weet ek dat sy dit nie net bedoel het op 'n oppervlakkige, fisiese vlak nie. Doen ek dit werklik?

No comments: