Tuesday 4 October 2016

Flinke diens

Vanoggend wag ek vir ‘n pakkie wat per koerier afgelewer moet word. Eintlik moes dit al gister gebeur het. Soos dit maar dikwels gaan. Maar dis goed so en ek maar net te dankbaar dat dit (moontlik) vandag is en nie nog later nie.

Uiteindelik kry ek die man wat die werkie moet afhandel in die hande. (Dis darem ‘n snaakse manier van sê, want die man is nie binne “vat”afstand nie.) Ons spreek af dat hy my sal laat weet as hy by ons gebou is. Die vorige keer – ja, hy was toe blykbaar gister hier – het hy nie daaraan gedink om my te laat weet dat hy hier in die omte is nie. Ek wonder hoe hy en die sekuriteitswag se gesprek verloop het met verskillende mense uit verskillende kulture met verskillende tale.... G'n wonder die pakkie het nie gister by my uitgekom nie!

Nader aan die beloofde tyd, hang ek soos ‘n vink hier oor die balkonreling om te kyk of ek nie sy voertuig sien nie. Die voordeel van ‘n maatskappy-voertuig, is tog sekerlik die groot letters wat adverteer hoe vinnig die man sy pakkies by die regte adresse kan aflewer. En ek is verstom om – so hangende half onderstebo – te sien hoeveel voertuie hier verbywikkel om pakkies en nog wat te gaan aflewer. Die een naam belowe ‘n spoediger diens as die vorige.

So met my speurwerk vang my oog twee Starlings wat hier naby sit. Die een laat val ‘n redelik groot stuk brood so nege verdiepings ondertoe. Doer onder lê dit oop en bloot. Maar nie een van die twee stel verder belang nie. Daar was seker nie ‘n lekkernytjie op nie….

Maar my pakkie het ek gekry! Van ‘n gawe koerier. Met ‘n glimlag afgelewer. Hoop sy baas gee hom genoeg salaris om vir hom elke einde van die maand ‘n lekkernytjie op sy brood te kan sit. Hy verdien dit!   


No comments: