Friday 14 October 2016

Hoekom doen ek dit?

Ek weet sowaar self nie! Ek dink my vriendin – die een wat my “sielkundige” is – moet dringend kom kuier. Sy is goed daarmee om my kop sommer 1 – 2 – 3 uit te sorteer. (Of so dink sy…!)

Verlede naweek gaan kamp ouboet en sy vriende. Wil kyk of vriendin die kamp-ding kan doen. (Altyd ‘n goeie toetsie vir ‘n meisie met ‘n maat wat hou van daai tent-besigheid.) Ek kyk na die foto’s van die groep om die vuurtjie. Heerlik gesellig. Ontspanne. Altans, so lyk dit.

En daar maak ek sowaar my mond oop en die volgende glip uit (in teenwoordigheid van my tentdeler van ouds): “Dit lyk darem lekker! Ek kry sommer weer lus vir kamp.” Gits, het ek dit kwytgeraak????? Oe, daai tong!!!!

Gister hoor ek hy noem aan ‘n vriend dat ons volgende naweek gaan kamp. O ja?
En hier is ons kampeerplek bespreek. Vra bietjie wie het die telefoonnommer vir manlief gegee om die bespreking te doen….


Ek wonder wie daai tent gaan opslaan. Ja, dis ‘n maklike een en ons weet ten minste dis in ‘n goeie toestand, want boeta het verlede naweek ‘n buitjie of twee moes deurstaan met die kampeerdery. En ons weet ook al die tentpenne en –pale is daar. Dis nou as ons nie vergeet om dit in te laai nie… Maar ons is styf en seer van die ouderdom en dis mos darem ‘n saak van trots om te maak of jy daai ding sommer so zirts opslaan! Veral as die bure by die kampeerplek biertjie in die hand onderlangs loer hoe jy die ding doen.

Vriendin laat val toe net so terloops dat die uitpakkery vir kampering darem ‘n gewigtige saak is. Maar sy hou van kamp! En ai, is ek nou nie dankbaar daaroor nie!!!

Maar hoekom doen ek dit? Om in die middel van die nag te moet maak of jy sterre kyk… En ja, my pa het ‘n punt beetgehad toe hy gesê het sy eie bed slaap die lekkerste. Ek wonder of daai kampeerplek “level” is…..

No comments: