Monday 18 December 2017

Merkwaardige markdag

Skoonseun gaan wys ons hoe lyk ‘n ordentlike mark. Ons dink ons weet, maar jongmense weet dikwels beter.

Dis redelik ver buite die stadsgebied en ek wonder so by myselwers of dit ‘n plaasmark is. Shongweni  Mark. Indrukwekkend! Duisende besoekers. 

Stalletjies wat elke denkbare land verteenwoordig. Ek en manlief kies kos by die vriendelike Italianer.  Heerlike varsgebakte fritattas. Die porsie genoeg om my vir die res van die dag gelukkig en tevrede te hou. (Slim skoonseun!) Ons bestel ook koffie by die Deutsche Herr en hy skink uit sy silwer koffie kan vir ons elkeen ‘n vol beker moerkoffie. Nie ‘n plastiese - of papierkoppie nie, maar ‘n regte, egte stewige beker. Hy ken van. En hy vertrou sy kliёnte – ons kan maar doer ver die koffie iewers by ‘n oop sitplekkie gaan geniet en die bekers later terugbring!

Daar is iets van alles. Baie goed wat ek nie nodig het nie. Goed wat ek asseblief tog nie present wil hê nie. So hier en daar iets wat “vars en nuut” is. En baie, baie kos – vir elke lekkerbek ‘n polfyntjie om aan te proe.

Die area leen hom tot lekker kuiertyd. Lieflike grasperke vir piekniek hou, ‘n reuse onderdak kuierplek, gerieflike sitplekke vir dié wat nie so maklik tot op die grond kan buk en weer opstaan nie (praat van ondervinding).  En die mooiste uitsig oor die klowe en heuwels en waterval wat van hoog af tuimel.


By dié mark kan ‘n paar ander maar kom leer: Só maak mens.

No comments: