Friday 15 December 2017

Boeretroos

Genadiglik het ek nie vandag troos nodig nie. Maar tog  bly dit vir my ‘n mooi woord. Seker baie mense oor die eeue heen getroos, so ‘n koppie koffie.  Blykbaar het ons dit van ons Nederlandse voorsate geёrf – dié lekker ou gewoontetjie. Ook seker die dat my Nederlandse vriendin sulke spesiale koffie maak!

Vandag het ons in ‘n lieflike koffiewinkel agteroorgesit en ‘n koppie koffie geniet. Dis nou nadat ons ingepak en die langpad gevat het terug Durban se kant toe. Maar die bekertjie koffie langs die vuurtjie met die ape wat ons dophou, was glad nie te versmaai nie.

Die Kaapse vriende begin verneem wanneer ons weer tuis is. “Tuis” is nogal vir ons ‘n interessante gespreks-onderwerp. Waar presies is “tuis” op die oomblik? Synde nie ‘n voordeursleutel te hê nie! 

Ek verlang daarna om weer bietjie nes te skrop. En om saam met vriende langbeen te sit met ‘n koppie koffie. Boeretroos. Want dan verlang ek weer na die kinders wat ver weg woon!  

No comments: