Saturday 24 December 2016

Onthou-dinge

Vroegoggend lê ek in die bed en dink sommer lank verby se dinge. Dis mos deel van Kersfees!

En deel van Kersfees is die kos.

Skoonma se jelliering met dadels en piesangs en ertjies. My ma se Oukersaand seekos. En die aand toe onse pa formeel na die saamkuier aankondig dat dit die laaste ete is wat my ma vir ons almal saam voorberei het. Nogal ‘n emosionele sakie gewees, maar ‘n realiteit ons elkeen wat een of ander tyd in die oë moet kyk.

Genadiglik is die dae van swaar disse wat mens ongemaklik laat voel as jy van die tafel af opstaan, nie meer mode nie! Dis tyd vir kosmaak vir ‘n Somer-Kersfees.

So maak ek stuk-stuk ete vir ons bevoorregte kringetjie vir môre se Kersete. Ek het mos baie tyd en manlief is fluks met sny en opkap en inpak soos wat ons vorder. Lekker om so saam te werk. Ons pak die takie rustig aan – die kinders is eers Kersdag almal hier teenaan ons.


Dit ruik soos bederf in die woonstelblok se gange! Dis lekker om ‘n slag ‘n nuwe reseppie nader te trek om die kroos mee te verras. Skielik is dit ‘n ander manier van kook vir ‘n groep mense as die kastrolle en potte in hierdie kasteel effe aan die skraps kant is! Maar ‘n boer maak mos ‘n plan! En deesdae se winkelrakke bied vele oplossings vir uitdagings! 

Lekker bak en braai saam met jul geliefdes, maatjies!

No comments: