Friday 9 December 2016

Hoe gaan dit met jou?


Nee, dis nie sommer een van daai in die verbygaan: “Hoe gaan dit met jou?” en aangaan met ‘n volgende sin voor hierdie belangrike een nie beantwoord is nie!

Ek stel regtig belang om te weet hoe dit met jou gaan.

Maar dis naweek en ons wil nou nie so ernstig wees nie. Dis tyd om uit te span, af te skakel, bietjie te speel, bietjie te kuier, bietjie te lag.

Of is dit?

Dalk is dit juis tyd om bietjie alleen iewers te gaan stil raak en te dink oor jouself. Juis in hierdie besige, oppervlakkige tyd. Die tyd wat eintlik bedoel is om nie oppervlakkig te wees nie.


Geniet die naweek! En dalk vra ek jou weer eendag: Hoe gaan dit met jou? Vat my hand en trek my na ‘n stil hoekie toe. Vertel my. Ek wil regtig graag weet. Ek stel belang in jou. Jy is belangrik vir my. Want ek weet jy gee ook om vir my.

No comments: