Tuesday 13 December 2016

Is jy gereed?

Hierdie tyd van die jaar moet mens so ekstra bietjie dink oor wat wanneer waar gebeur.

Dis reg so.

Maar is jy gereed vir wat wanneer waar moet gebeur? Soos die kunswerk langs Hermanus se stappaadjie – hy is beslis gereed om te doen wat hy moet.




















Of moet ons altyd gereed wees vir wat wanneer waar moet gebeur? Wat gebeur dan as die onbeplande of die onverwagse gebeur? 

Dis nie in my aard om so goed georganiseerd te wees nie. Ook dalk sommer ‘n lekker verskoning om te probeer wegkom met my impulsiwiteit deur die gene te blameer. Dis dalk net pure luiheid.

Maar dalk is dit vir die mense om my makliker as ek nie so in ‘n vaste roetine vasgevang is nie? Want hoe heerlik as ek onbepland genooi word “kom ry gou saam” en ek glip net daar die veiligheidsgordel om die boesem. As ek nou die yskas en vrieskas vanoggend skoongemaak het soos wat ek “beplan” het, het ek die rit gemis!

Ag ja, miskien doen ek dit in die nuwe dag…. Of dalk is daar ‘n ander pad wat korter gemaak moet word deur my gebabbel.


Maar Kersfees is om die draai en ek sal my dagtakies mooi moet beplan voor ek daai saamkuier bederf met my ongeorganiseerdheid! Daar is immers ‘n paar disse wat gemaak moet word!

No comments: