Monday 12 December 2016

Speletjies

Of is dit regtig speletjies? Soos dit vir my klink en lyk, is die hele rugby-saak een van politiek. Die arme afrigter het al my simpatie. Die man het seker ook maar nie heeltemal besef waarvoor hy homself inlaat nie. Ek kan net dink hoe swaar sy liewe vrou kry om haar maat positief te probeer kry. Genadiglik is die seisoen verby. Volgende jaar sal ons besluit of ons liewer tafeltennis gaan kyk…

So reken ek toe dat die 7’s die ovaalbalspel van die toekoms gaan wees. Dis vinniger, minder tyd wat dit in beslag neem, minder spelers betrokke, minder omslagtige reëls. Lekker vinnig en lewendig soos die lewe deesdae is.

En die naweek het onse stad gegons met rugby ondersteuners van oraloor. Dit was ‘n heerlike tydverdryf om by ‘n straatkafee vas te haak met ‘n koppie koffie om die verspotte skares gade te slaan. Sommige so oorspronklik, maar hier en daar ‘n hele spul wat heeltemal uithaak en nie weet waar om die streep te trek nie. Ai tog!

Die entrepreneurs het vorendag gekom met slim planne om ‘n geldjie te maak. 

Ek vermoed dis ‘n laaaaaang Maandag vir menige vandag! Vanaand sal die liggies vroeg uitgedoof word. Maar verloor bly maar nie lekker nie! Blitse is hulle wel, maar Boer vs Brit was ‘n tere sakie.

No comments: